Big5 expert Desmond Boateng van onlinemarketingkanalen helpt startende vrouwelijke ondernemers met hun online marketing, SEA en SEO

….

Desmond Boateng van Onlinemarketingkanalen

Ik weet (bijna) alles over:
hoe je ervoor kunt zorgen dat jouw (potentiële) klanten je bedrijf vinden via zoekmachines zoals Google.

Ik kan je heel goed op weg helpen, omdat:
ik als online marketeer en als ondernemer veel ervaring heb opgedaan binnen start ups, scale ups, multinationals en MKB bedrijven. Zo kan ik jouw onderneming online naar een hoger niveau tillen!

Mijn online visitekaartje: onlinemarketingkanalen

…….

….

Wat persoonlijke weetjes om mij alvast beter te leren kennen!

…..

Niemand weet dat:
ik een grote fan ben van emotionele intelligentie. Ik onderzoek en evalueer altijd mijn eigen beweegredenen en mijn acties, op persoonlijk en business vlak. “Dat had ik nooit achter jou gezocht!” is de standaardreactie die ik krijg als ik iemand vertel.

De grootste hobbel was:
Het behalen van mijn omzetdoelstellingen door niet meer te werken, maar door processen te automatiseren en hier en daar uit te besteden.

Mijn ‘oeps’-moment:
Mijn eerste webshop begon ik toen ik net 18 was met mijn huidige compagnon. Wat online marketing betreft moesten wij alles vanaf scratch uitzoeken. Wij hadden zelf een Google Ads account opgezet met een, zeker voor studenten vrij hoog, dagelijks budget.

Onze ROI was positief, dus bleven we dagelijks bleven adverteren zonder te kijken welke advertenties en landingpagina’s eigenlijk converteerde. Van Google Analytics hadden we toen namelijk nog niet gehoord. Tot het moment kwam dat we ontdekten dat we superveel geld hadden uitgegeven voor keywords die totaal niks opleverden. Sinds dat moment gebruik ik meerdere tools zoals Analytics om mijn investeringen en activiteiten in de gaten te houden!

De reden voor een feestje:
Dat artikel dat de Telegraaf besteedde aan de onderneming die ik tijdens mijn studententijd opzette. Dat is persoonlijk nog steeds mijn grootste trots.

De lessen die de bizarre coronatijd mij leert:
Evalueer 2 keer per maand al je activiteiten en kijk daarbij naar verschillende criteria voor je onderneming zoals je ROI, maar ook naar je persoonlijke voldoening. Check vervolgens of alles wat je doet nog in lijn is met waar je over 1, 2 en 3 jaar wil zijn.

….

Vind hier meer informatie over onze andere Big 5-experts en over onze Big 5-programma’s