Je hebt onvoldoende inspiratie voor het maken van berichten op Facebook, Linkedin of Instagram.
Je hebt moeite met het schrijven van een e-mailnieuwsbrief die inspireert.
Het schrijven van een e-mailnieuwsbrief of blog kost je vaak 2-3 uur.
En daar wil je wat aan doen.
Relevant is een online training van 5 weken waarin je inspirerende content maakt en deelt die relevant is voor jouw klant. Wat je leert, breng je diezelfde week nog in de praktijk.
Na deze training:
- Weet je hoe je de inspiratieknop aanzet.
- Maak je content die de harten van jouw potentiële klanten raakt.
- Schrijf je een e-mailnieuwsbrief of blog binnen 1 uur.
- Ben je relevant voor de juiste mensen.
- Ben je in staat wèl te verkopen met je content.
Start en opbouw van de training
De online training ‘Relevant‘ start op woensdag 2 oktober. Elke week staat in het teken van een stap op weg naar het schrijven van content die je klant weet te raken.
Week 1 (2 oktober): Inspiratie
Week 2 ( 9 oktober): Inhoud
Week 3 (16 oktober): Structuur
Week 4 (23 oktober): Overtuigen
Week 5 (30 oktober): Moed
Op 30 oktober 10.00 – 11.00 uur: live webinar Q&A
Het trainingsmateriaal bestaat uit werkboeken en audio’s die toegankelijk zijn vanaf een besloten website en een webinar.
Twee opties: zonder of met begeleiding
Meer informatie
Wil je meer weten over deze training? Ben je benieuwd hoe eerdere deelnemers deze training van Gwyneth ervaren hebben? Kijk dan op deze uitgebreide pagina met meer informatie over de Relevant online training
Over Gwyneth Leermakers
Gwyneth is schrijver en content marketeer. Haar missie? Jou inspireren om authentiek te ondernemen op jouw unieke en eigen-wijze. Ze geeft trainingen en leert ondernemers te verkopen met inspirerende en relevante content.
Gwyneth: “Tijdens het schrijven van mijn debuutroman leerde ik te schrijven vanuit mijn hart. Toen ik dat ging toepassen – in eerste instantie in mijn eigen marketing en later ook bij klanten – merkte ik dat het durven delen wat je werkelijk vindt bevrijdend voelt en inspirerend is voor je klant. Dan blijft je boodschap echt kleven. En ben je relevant.”