“Op vrouwen-ondernemen.nl schrijf ik over het grote concept- en merkdenken. Wat Conimex, Cup a Soup, Heineken, Prénatal en Rituals hebben bereikt, kan jij ook. Je moet alleen aan de juiste marketingknoppen draaien!”

<Fiorienne Westenberg, manytastes.nl, ManyTastes small business communication, communicatie- en marketingplannen voor het MKBWie is Fiorienne?
Je doet waar je goed in bent én waar je blij van wordt. Jouw enthousiasme, kennis en kunde zijn het visitekaartje van jouw bedrijf. Toch merk je dat dit niet voldoende is om jouw product of dienst effectief onder de aandacht te brengen. Er is meer nodig om jouw plek in de markt te veroveren.

Met Many Tastes help ik ondernemers die hun bedrijf sterker op de kaart willen zetten. En die hun klantenkring willen uitbreiden. Van starters die het direct goed willen aanpakken tot bedrijven die al langer bestaan maar nog veel verder willen groeien.

Many Tastes Small Business Communication Fiorienne Westenberg Logo Communicatie en Marketing MKBThema: Van strategie naar concept tot aan marketingacties. Concrete tips van bekende merken!
Grote liefde: Concepten en ideeën ontwikkelen met een verhaal dat zich onderscheidt van de concurrent en aansluit bij de doelgroep. Creatief en commercieel tegelijkertijd. Gewoon nèt even anders. Een product of dienstverlening waar een beleving in schuilt en waardoor jij je gegrepen voelt. Dat willen we toch allemaal? Maar het is best moeilijk in een wereld met zoveel smaken.
Motto: “Smaken verschillen, maar veranderen ook”

 


Aandacht voor je klant Fiorienne Westenberg Many Tastes, groeien klantenbestand, acquisitie, MKB en marketing, aandacht voor je klant

Alles wat aandacht krijgt groeit, ook jouw klantenbestand!

Alles wat aandacht krijgt groeit, zo ook jouw klantenbestand! Dat werd mij weer eens bevestigd bij de boekpresentatie waar ik aanwezig was. Mijn voormalig werkgever John Hokkeling presenteerde zijn nieuwe ... LEES MEER...
Ondersdcheidend postioneren, marketing, concept-en merkdenken, Fiorienne Westenberg, Manytastes.nl

Jouw marketing start met positioneren

Is het grote concept- en merkdenken alleen weggelegd voor grote merken? Welnee! Wat Conimex, Cup a Soup, Heineken, Prénatal en Rituals hebben bereikt, kan jij ook. Hoe? Volg al mijn ... LEES MEER...