So You Think You Can’t Network Lin McDevitt-Pugh, connecties, verbindingen tussen mensen, acquisitie, netwerken, marketing

So You Think You Can’t Network

Netwerken. Of het nu online is via een forum of social media of offline bij een borrel of een netwerkevent, het hoort bij je leven als ondernemer. Maar het voelt lang niet altijd als 'makkelijk' of 'vanzelfsprekend'. Terwijl het dat in principe wél is. Lin McDevitt-Pugh schreef er het engelstalige boek  'So You Think You Can't Network' over. So You Think You Can't Network In haar boek laat McDevitt-Pugh zien hoe natuurlijk netwerken eigenlijk is en dat het uitbouwen en inzetten van jouw contacten als hulpbronnen niet moeilijk is. Ze maakt duidelijk hoe waardevol de mensen waarmee je verbonden bent ... LEES MEER...
zakelijke doelen bereiken met social media, social media, doelen behalen boelen social media, social media marketing
Op het internet liggen veel kansen te wachten voor jou als ondernemer. Eerste Hulp Bij Online Ondernemen helpt je die kansen te grijpen. Ben je nog niet online? Dan biedt dit boek eerste hulp bij je eerste stappen op het wereldwijde web. Ben je wel actief op internet? Dan helpt dit boek deuren te openen om meer te ondernemen op internet. Aan de hand van praktische informatie en handige tips leer je hoe je geld verdient met je website, beter zichtbaar wordt in zoekmachines en bespaart op kantoorkosten. Titel:  Zakelijke doelen bereiken met social media Auteur: Marco Frijlink en Wilco ... LEES MEER...
social media, linkedin, boeken social media, linkedin voor bedrijven
Als ondernemer kun je LinkedIn voor vele doeleinden inzetten, hoe klein of groot je bedrijf ook is. Doelgerichte updates plaatsen, adverteren, je bedrijf als werkgever profileren, er zijn zoveel meer mogelijkheden dan het persoonlijke profiel. Na het lezen van dit boek weet je hoe je jouw bedrijf kunt profileren op LinkedIn en wat er de voordelen van zijn. Hoe je goede updates creeert en hoe je zorgt voor meer interactie, hoe je meer volgers trekt en hoe je goed gebruik maakt van je statistieken. Er wordt ook aandacht besteed aan het zichtbaar en vindbaar maken van je bedrijfspagina en aan ... LEES MEER...
instagram, in beeld met instagram, boeken social media, beoekn online ondernemen, boeken marketing
oeken online ondernemenDeel alles wat je ziet met de wereld via Instagram. In dit praktische boek staat beschreven hoe je dit populaire platform privé en zakelijk kunt inzetten en hoe je snel meer likes en comments kunt verzamelen. Titel:   In beeld met instagram in 60 minuten Auteur: Kirsten Jassies Dit boek is te verkrijgen bij bol.com als paperback en als ebook ... LEES MEER...
whatsapp voor bedrijven, social media
In Nederland zijn er 9,5 miljoen actieve gebruikers van WhatsApp en is het dagelijks de meest geopende app op de smartphone. Hierdoor onstaan er grote zakelijke mogelijkheden. Een aantal Nederlanse bedrijven gebruiken het bijvoorbeeld al om snel veel mensen op de hoogte te brengen van nieuws, voor interne communicatie, als alternatief op een nieuwsbrief of als webcare-tool voor klantenservice. Al deze mogelijkheden worden besproken in deze eerste Nederlandse handleiding voor het zakelijk gebruik van WhatsApp. Binnen een uur ben je weer helemaal op de hoogte. Titel:  WhatsApp voor bedrijven; De zakelijke mogelijkheden van de meest gebruikte app van Nederland. Auteur: ... LEES MEER...
Boeken social meida, handboek social patrick petersen
Het 'Handboek Social' gaat over social business en social media marketing. Het beschrijft de huidige stand van zaken in de wereld van de ontwikkeling van sociale medi ten behoeve van marketing. Vertrouwen, eerlijkheid, integriteit en transparantie zijn op het internet daarbij kernbegrippen. Het boek neemt je mee van strategie, transitie, cultulere impact, sociologie, consumentengedrag naar een praktische social media marketingcampagne. Uitgewerkte cases bieden voorbeelden van social media markering in de praktijk. Je kunt gebruik maken van de eigen, gelijknamige website. Een must voor iedereen die belangstelling heeft voor de ontwikkelingen op het gebied van social media Inhoud 1. Sociologie, sociaal ... LEES MEER...
facebook voor ondernemers social media
Facebook is het grootste sociale netwerk ter wereld. Aanwezigheid op Facebook is onmisbaar voor ondernemers. Veel ondernemers worstelen echter met Facebook. In dit boek lees je hoe je een succes maakt van je Facebookpagina. Stap voor stap wordt uitgelegd hoe je een Facebook-pagina voor zakelijk gebruik opstelt. Je leert door de voorbeelden en tips hoe je meer fans krijgt en behoudt, hoe je interactie creëert en hoe je effectieve Facebookcampagnes opzet. Verder leer je hoe je het effect kunt meten van je Facebookwerkzaamheden en -marketing, rekening te houden met de edgeranking van Facebook en veel meer! Ontdek hoe krachtig Facebook ... LEES MEER...
Pinterest voor zakelijk gebruik socail media boeken
Momenteel is Pinterest de snelst groeiende social media site. Aanwezigheid op Pinterest is dus onmisbaar voor bedrijven en ondernemers. Hoe benut je dit sociale, visuele platform zo optimaal mogelijk? Ontdek snel hoe je Pinterest succesvol inzet voor zakelijk gebruik met praktische tips en voorbeelden uit dit boek. Pinterest draait om beelden die gepind, gerepind en geliked kunnen worden. Gebruik Pinterest om jezelf en/of je bedrijf visueel te profileren. Leer hoe je met behulp van Pinterest meer bezoekers op je website krijgt, hoe je het aantal volgers op Pinterest verhoogt en hoe je het effect van je Pinterestwerkzaamheden meet en analyseert ... LEES MEER...
Get social in business Jeanet Bathoorn
In 'Get Social in Business' laat Jeanet Bathoorn op haar kenmerkende enthousiaste wijze zien welke mogelijkheden en kansen social media bieden op en in het werk, of je nu werkzaam bent binnen een groot of klein bedrijf, of werkt als zelfstandig ondernemer. Je vindt in dit boek niet alleen heldere en praktische hoofdstukken over het zakelijk gebruik van LinkedIn, Facebook, Twitter en Google+ , maar ook nuttige informatie over minder bekende toepassingen als Foursquare, Pinterest en QR-codes. Verder wijst het je de weg in het gebruik van handige filter- en sorteertools, het starten van een blog en het monitoren van ... LEES MEER...
social media, faecbook marketing, boeken
Om op te vallen tussen alle Facebookberichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marcel van der Heijden uit hoe je aandacht op Facebook krijgt, behoudt en omzet in concreet resultaat. Titel:  Facebookmarketing in 60 minuten Auteur: Marcel van der Heijden Dit boek is bij bol.com te verkrijgen als paperback en als ebook ... LEES MEER...
Online ondernemen, social media strategie, social media strategie in 60 minuten
Wil je sociale media slim, serieus en succesvol inzetten? Dan is dit boek een absolute aanrader. Sociale media kunnen je zakelijk veel opleveren, als je weet wat je ermee wilt bereiken. Jarno Duursma beschrijft een praktisch stappenplan waarmee je snel een succesvolle sociale media strategie ontwikkelt. Titel: Sociale media strategie in 60 minuten Auteur: Jarno Duursma Dit boek is bij bol.com te verkrijgen als paperback en als ebook ... LEES MEER...
linkedin marketing voor bedrijven boeken social media en boeken marketing
LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld, maar hoe zet je het succesvol in als marketingtool? Volgens expert Martine Meijburg is er voor bedrijven en zelfstandige professionals nog een wereld te winnen op LinkedIn. Ze brengt in dit boek de verschillende marketingmogelijkheden overzichtelijk in kaart en geeft daarnaast praktische tips en tricks voor zowel de betaalde als de gratis marketingtools. En van die laatste zijn er veel te vinden op LinkedIn voor bedrijven. Titel:   LinkedIn marketing in 60 minuten Auteur: Martine Meijburg Dit boek is te verkrijgen bij bol.com ... LEES MEER...
social media expert in een week Jeroen bertrams
De opkomst van social media biedt grote kansen voor mensen en bedrijven. Het sociale web is een ongekende kennisbron die kan helpen bij het verbeteren van producten, diensten en proposities. Dankzij nieuwe vormen van communicatie, marketing en verkoop kunnen bedrijven razendsnel hun bekendheid vergroten en omzet verhogen. Met simpele trucs kunnen zowel de eigen website als profielen op sociale netwerken uitgroeien tot plekken waar waardevolle interactie tot bloei komt. In dit boek beschrijft Jeroen Bertrams hoe bedrijven met succes de zeven belangrijkste activiteiten op social media kunnen uitvoeren: luisteren, communiceren, publiceren, marketing, verkopen, optimaliseren en meten. Op Twitter, Facebook, en ... LEES MEER...
get social, social media voor beginners
Wel eens gehoord van 'social media' maar heb je geen idee hoe het precies werkt en wat je ermee kunt? Ben je nieuwsgierig en wil je ontdekken hoe je er effectief gebruik van maakt om online te netwerken? Dan heb je het juiste boek te pakken. In Get social+ maak je kennis met online netwerken zoals LinkedIn, Twitter, Facebook en Google+, maar ook met andere mogelijkheden om informatie online met elkaar te delen zoals Flickr, Spotify, Foursquare en Prezi. In sneltreinvaart ben je up-to-date, weet je welke netwerksite en tools geschikt zijn voor jouw doel en kun je direct online ... LEES MEER...
Social meida boeken, social media marketing vor dummies, boeken
Met social mediamarketing kun je per minuut informatie over je bedrijf verspreiden. Dit boek helpt je dichter bij je klanten te komen, of je nu een starter,een klein bedrijfje of een grote onderneming bent. Stel vast welke social mediasites je doelgroep het meest aanspreken, ontdek de nichecommunities, ontwikkel je eigen stem en meet je resultaten. Titel: Social media marketing voor Dummies Auteur: Shiv Singh Dit boek is ook te verkrijgen op bol.com ... LEES MEER...