Online marketing expert in een week van Jeroen Bertrams, Online MArketing, Marketing, Marketingboeken

Online marketing expert in een week

Hoe behaal je als  ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist niet? Hoe zorg je voor een optimale conversie op jouw website? Hoe ontwikkel en onderhoud je succesvolle social media profielen? Hoe adverteer je op Google, Facebook, LinkedIn en Twitter? Hoe bereik je mensen op hun smartphone? Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen van online marketing. Van zoekmachine marketing tot en met affiliate marketing en social media marketing. Nieuwe ontwikkelingen, zoals mobile marketing, gamification, realtime bidding, en location ... LEES MEER...
Boeken marketing en online ondernemen De kleine je website promoten voor dummies Jan Zimmerman
Je website is hèt visitekaartje voor je producten en/of diensten. Een sterke promotie van je site is dus onmisbaar. Dit boekje laat zien hoe je de marketing van je website aanpakt. Van het ontwikkelen van content en het verfraaien van je site tot een slim gebruik van pay-per-click- en banneradvertenties. Bouw een site die gemakkelijk op Google en andere zoekmachines wordt gevonden. Dit praktische boekje is de sleutel tot jouw online succes! Titel: De kleine je website promoten voor Dummies Auteur: Jan Zimmerman Dit boek is ook verkrijgbaar bij bol.com ... LEES MEER...
BAsisboek online marketing van MArjolein Visser Marketing marketingboeken, Online marketing
'Basisboek Online Marketing' is het eerste volwaardige studieboek over online marketing dat het héle marketingproces behandelt. Zowel de theorie achter online marketing als de technieken en media komen aan de orde, steeds geïllustreerd met actuele voorbeelden en cases. Het is een zeer toegankelijk boek dankzij de vele actuele voorbeelden en cases, gekoppeld aan een handige website met veel extra materiaal. Het biedt een goede voorbereiding op de praktijk. Online marketing is vandaag de dag een vast onderdeel van de marketingoperatie. Marktonderzoek, marketingcommunicatie, customer relationship management en klantenservice zonder de inzet van (mobiel) internet en social media is eigenlijk ondenkbaar. Het ... LEES MEER...
instagram, in beeld met instagram, boeken social media, beoekn online ondernemen, boeken marketing
oeken online ondernemenDeel alles wat je ziet met de wereld via Instagram. In dit praktische boek staat beschreven hoe je dit populaire platform privé en zakelijk kunt inzetten en hoe je snel meer likes en comments kunt verzamelen. Titel:   In beeld met instagram in 60 minuten Auteur: Kirsten Jassies Dit boek is te verkrijgen bij bol.com als paperback en als ebook ... LEES MEER...
online ondernemen, blogen, zakelijk bloggen, online ondernemen
Jouw handboek voor (online) succes On Top is een inspiratiegids voor jonge vrouwen, vol humor en herkenbare situaties. Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een van de meest succesvolle online magazines van Nederland op. Ze werkt met de grootste merken uit de lifestyle industrie (van Chanel tot Nike) en reist de wereld rond voor haar baan. In On Top deelt ze haar tips en ideeën over hoe ook jij het beste uit jezelf kunt halen. Ze verpakt deze tips in een eerlijk (succes)verhaal, geïllustreerd met vele mooie - never seen before - privéfoto's waarbij Anna niet terugdeinst om zichzelf ... LEES MEER...
Marketing en makretingboeke, emailmarketing charlotte scheibling
In dit boek lees je alles wat je moet weten om succesvol te worden met e-mailmarketing. Het is een handig naslagwerk boordevol inspiratie voor op je bureau. Je maakt er jouw e-mailmarketing effectief mee, likeable en zorgt ervoor dat het een daadwerkelijke toevoeging voor je marketingstrategie is. Als e-mailmarketingspecialist deelt Charlotte Scheiberlich haar kennis graag met jou om je e-mailcampagnes naar een hoger niveau te tillen! Het boek is een uniek inspiratieboek waarin je alle fases van het e-mailmarketingproces doorloopt.VAn het waarom tot de inhoud van je mailcampagne, van de marketing automation tot de analyse en de focus op de ... LEES MEER...
Marketingboeken Een digitaal marketingplan in 100 dagen Bert van Wassenhove
Digitale marketing is meer dan alleen sociale media. Het is een krachtig model om alle digitale kanalen optimaal in te zetten voor je bedrijf. De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont precies hoe ver je staat in je digitale marketing en communicatie en welke stappen je kunt nemen om het volgende niveau te bereiken. Titel:   Een digitaal marketingplan in 100 dagen - heeft uw marketing wel social media nodig? Auteur: Bert van Wassenhove Uitgeverij: LANNOO CAMPUS ISBN10: 940141856X ISBN13: 9789401418560 Dit boek is ook te verkijgen ... LEES MEER...
bloggen, bloggen doe je zo, zakelijk bloggen, online ondernemen
Bloggen is dé manier om je business of expertise onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Een sterk blog kan je naamsbekendheid, vindbaarheid en je expertstatus enorm versterken. Toch weten maar weinig ondernemers het bloggen goed in te praktijk te brengen. Esther Molenaar helpt startende bloggers op weg met deze praktische bloggids en zet ze direct aan het werk. Haar methode staat voor: - Het opbouwen van een waardevolle blog - Het meten van de resultaten: wat levert je blog daadwerkelijk op? - Het verbeteren van de effectiviteit - van SEO tot social media - Het stap voor stap ... LEES MEER...
content marketing, online ondernemen, boeken, marketing,
Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek. Carlijn Postma is oprichter-directeur van Bind Academie en The Post, bureau voor contentmarketing en auteur van de bestseller ‘Zakelijk twitteren voor beginners’. Titel:  Contentmarketing in 60 minuten Auteur: Carlijn Postma Dit boek is te verkrijgen bij bol.com als paperback en als ebook ... LEES MEER...
Boeken online ondernemen SEO schrijven voor SEO in 60 minuten
Op internet concurreer je met miljoenen websites. Hoe kun je toch opvallen? Er is een slimme manier: SEO. Door een website goed doorzoekbaar te maken en de juiste woorden te kiezen val je sneller op. In dit praktische boek legt SEO-expert Rutger Steenbergen uit hoe je krachtige webteksten schrijft die scoren bij zoekmachines. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie ‘Digitale trends en tools in 60 minuten’. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks. Titel: Schrijven voor ... LEES MEER...
Online ondernemen, social media strategie, social media strategie in 60 minuten
Wil je sociale media slim, serieus en succesvol inzetten? Dan is dit boek een absolute aanrader. Sociale media kunnen je zakelijk veel opleveren, als je weet wat je ermee wilt bereiken. Jarno Duursma beschrijft een praktisch stappenplan waarmee je snel een succesvolle sociale media strategie ontwikkelt. Titel: Sociale media strategie in 60 minuten Auteur: Jarno Duursma Dit boek is bij bol.com te verkrijgen als paperback en als ebook ... LEES MEER...
bloggen als een pro, boeken online ondernemen, zakelijk bloggen
Iedereen kan bloggen, maar hoe word je daarmee succesvol? Volgens blogexpert Elja Daae begint dat met authenticiteit, focus en toewijding. Een succesvol blog ligt daarmee ook voor jou binnen handbereik. Blog als een pro! Titel:  Bloggen als een pro in 60 minuten Auteur: Elja Daae Dit boek is te verkrijgen bij bol.com als paperback en als ebook ... LEES MEER...
zakelijk bloggen, boeken online ondernemen, bloggen
Bij bedrijven spelen personal branding en marketing een essentiële rol. Maar hoe laat je de klant zien dat jij expert bent in je branche? Hoe trek je potentiële klanten naar je website? Een zakelijk blog is de oplossing om je online te profileren en te communiceren met de ideale klant. Door waardevolle, leerzame kennis te delen, ziet de klant dat jouw bedrijf hem het beste kan helpen. In dit boek wordt stap-voor-stap beschreven hoe je een blog start, met kwalitatieve blogartikelen ingaat op de problemen, wensen en behoeften van de ideale klant en hoe je nieuwe klanten naar je website ... LEES MEER...
Handboek content strategie, content marketing, marketing, contentmarketing campagne
Het 'Handboek Content Strategie' (#HCS) neemt je mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases helpen je in het maken van vertaalslag van contentstrategie naar contentmarketing naar tactiek en campagne. De tactieken die worden besproken voor meer engaging content en de beschrijving van de marketingmodellen helpen je om he strateige om te zetten in een contentmarketingcampagne. De rode draad in het verhaal wordt gevormd door Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social influence plus Petersens model van Boeien & Binden. Aan de hand van cases ... LEES MEER...
online ondernemen, boeken online ondernemen, online geld verdienen
Op het internet liggen veel kansen te wachten voor jou als ondernemer. Eerste Hulp Bij Online Ondernemen helpt je die kansen te grijpen. Ben je nog niet online? Dan biedt dit boek eerste hulp bij je eerste stappen op het wereldwijde web. Ben je wel actief op internet? Dan helpt dit boek deuren te openen om meer te ondernemen op internet. Aan de hand van praktische informatie en handige tips leer je hoe je geld verdient met je website, beter zichtbaar wordt in zoekmachines en bespaart op kantoorkosten. Titel:    Eerste hulp bij online ondernemen; geld verdienen door en met internet ... LEES MEER...