Jij bent, zeker in de beginfase van je bedrijf, één van de belangrijkste bouwstenen van je bedrijf. De manier waarop je onderneemt en hoe je jezelf en je bedrijf presenteert, moet passen bij wie je bent. Een behoorlijke dosis zelfkennis is daarom belangrijk; je kunt met die kennis verstandige keuzes maken om je bedrijf succesvol op te bouwen. Daarnaast helpt het je bij je marketing en het ontwikkelen van je merk, jouw branding.
“Wie zichzelf kent, kent ook zijn kracht”
We nemen er vaak niet voldoende tijd voor om eens bewust stilstaan bij wie we nu echt zijn. Wat is belangrijk voor je? Wat zijn je kwaliteiten, waar ben je goed in? Wat heet je gevormd als persoon en aan welke aspecten van jezelf zou je graag aandacht besteden? Wat heb je altijd al leuk gevonden om te doen en wat absoluut niet? Wat zijn je sterke en wat je zwakke punten? Wat is je grootste droom? En wat heb je eigenlijk altijd al willen doen?. De antwoorden op deze vragen samen vertellen meer over wie je bent.
Maak de reis naar je identiteit
Onze Big 5-expert Alexandra Calmero van BrandKarma heeft een heel mooi e-book ontworpen om je te helpen bij die zelfanalyse. Met haar hulp ontdek je op een speelse en creatieve manier meer over jezelf, wat je sterke punten zijn en wat écht belangrijk voor je is. Deze stukjes bij elkaar helpen je om een vliegende start te maken met je bedrijf en jouw branding.
Nieuwsgierig en zin om zelf de reis naar jouw identiteit te maken? Vraag Alexandra’s e-book dan hier aan. Veel succes!